MedWeb

"It's not that I'm so smart, it's just that I stay with problems longer." (Albert Einstein)

Rólunk

2010 nyarán diplomáztunk a Semmelweis Egyetem Informatikus Egészségügyi Menedzser szakán ...

blog az egészségügyi informatikáról

2010.10.25. 13:10 MedWeb

Rólunk

2010 nyarán diplomáztunk a Semmelweis Egyetem Informatikus Egészségügyi Menedzser Szakán. A képzésünkben a veszprémi Pannon Egyetem és a BME is részt vett az informatikai-műszaki tárgyak oktatásával.

Célünk az önképzés mellett a világ egészségügyi informatika trendjeinek bemutatása. Bejegyzéseinkebn röviden ismertetünk friss, naprakész információkat, előremutató megoldásokat és  gyakorlatokat,  alkalmazásokat és szolgáltatásokat.

Reméljük az oldalon található ismeretek mind a Kedves Olvasóink, mind a saját magunk épülésére válik.  

Minden észrevételt szívesen fogadunk! - medwebhungary@gmail.com

  

 

Merth Gabriella

Tapasztalataim számát igyekeztem és igyekszem növelni: az egyetem alatt informatikai osztályon töltöttem másfél évet, dolgoztam biztosítónak is. Jelenleg elemzőként teljesítem rám ruházott feladataimat. Érdekelnek az adatbázis tevékenységek, a rendszerszervezés, a statisztika és még számos,ezekhez köthető tevékenységek.
Kikapcsolódásként gyakran futok és kertészkedek.

 

Pálos Nikolett

Az egyetem alatt a több kórház gazdasági, kontrolling és informatikai osztályán megfordultam. Kórházak részére TÁMOP pályázatok írásában vettem részt. A Budapesti Műszaki Egydetemen informatikai projekt menedzsmentet hallgattam. Jelenleg a Pécsi Tudomány Egyetem jogi szakokleveles továbbképzésére járok.

Az egészségügy finanszírozása mellett, többek között a telemedicina, és a rendszerfejlesztés, ellátás szervezés és a különböző alkalmazások érdekelnek a leginkább.

 

 

Remete S. Gergő

Az egyetem évei alatt kórház informatikai gyakorlat mellett részt vettem kórházi információ rendszer fejlesztő és nemzetközi egészségügy munkaerő migráció mérő projektekben is. Jelenleg jogi tanulmányokat folytatok, valamint informatikai tanácsadóként dolgozok egy telemedicina fejlesztéssel foglalkozó projektben.

Az egészségügyi informatika területén az "eHealth" fogalma alá tartozó innovatív kutatásokkal és fejlesztésekkel foglalkozom.

  

 

Csuzi Szilvia

Az egyetem alatt a másfél éves kórházi gyakorlatot a Budai Irgalmasrendi Kórház informatika és betegellátó osztályain töltöttem. Az utolsó fél évben a kórház marketing tevékenységében is részt vettem. 2008 nyarán egy sikeres pályázat keretében a müncheni Helmholtz Zentrumban voltam tanulmányúton, ahol az első magyar nyelvű Biohealth hírlevél létrehozásában is közre működtem.

A szakdolgozatomat e-learningből írtam.

Szabadidőmben szívesen járok színházba, szeretek röplabdázni.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://medweb.blog.hu/api/trackback/id/tr412397251
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása